Zespół

Basia Tworek

Nauczycielka jogi w podejściu vinyasa krama, założycielka Stanu Skupienia. Prowadzi zajęcia jogi na różnych poziomach zaawansowania i warsztaty wyjazdowe. Szkoli przyszłych nauczycieli. Współpracuje z magazynem JOGA i z Ewą Chodakowską – jej misja to zarazić Cię miłością do jogi (najpewniej jej się to uda!) <3 Zanim przyjdziesz do Basi na zajęcia, zajrzyj na jej blog i na kanał YT i uśmiechnij się. She’s a ninja!

Alicja Suchcicka

Poznaj naszą jogiczną czarownicę! Yoga Witch Alicja Suchcicka to nauczycielka jogi w nurcie vinyasa krama. Jak na czarownicę przystało, ma jednookiego kota i doskonale potrafi dopasować zajęcia do potrzeb uczestników.
Jej wielką miłością są kobiety (specjalizuje się w jodze kobiecej, pracując z kobietami w różnym wieku i kondycji, również że specjalnymi potrzebami, takimi jak ciąża, menopauza, PMS czy wracanie do sprawności po mastektomii).
W Stanie Skupienia Alicja jest niemal codziennie i prowadzi grupy na różnych poziomach zaawansowania. Jeśli chcesz pracować pod jej okiem, na pewno znajdziesz coś dla siebie.

Marcin Bebelski

Fizjoterapeuta i osteopata w jednym.
W pracy z ciałem traktuje człowieka jako całość uwzględniając też aspekty psycho-społeczne i emocjonalne zgłaszanych dolegliwości. Specjalizuje się w terapii czaszkowo-krzyzowej, pracuje z kręgosłupem i stawami obwodowymi, powięziami, mięśniami, tkankami miękkimi oraz z narządami trzewnymi. Jeśli odczuwasz ból, napięcie, zablokowanie, dyskomfort, to terapia Marcina właśnie jest dla Ciebie. Więcej o Marcinie przeczytasz tutaj.

Ala Kaczmarek

Alina Kaczmarek to nasza tajna broń w dziedzinie opanowywania stresu. Ala szkoliła się w uczeniu jogi metodą sivanandy i vinyasa krama. Jest wieloletnim praktykiem medytacji. Z wykształecnia etnolog – przekuła swoją pasję w fundajcę Tejas. Prowadzi interdyscyplinarne badania i dlatego przynajmniej raz do roku lata do Indii. Zajęcia z Alą to dużo płynności i luzu <3

Kamila Raczyńska

Instruktorka treningu mięśni dna miednicy. Przekonana, że wszystko zaczyna się w brzuchu. Z wykształcenia szkoleniowiec i edukatorka seksualna. Przez ostatnie 10 lat prowadziła szkolenia między innymi z zakresu work-life balance, pracowała w organizacjach kobiecych oraz z młodzieżą (również doświadczającą przemocy), co nauczyło ją jak bardzo emocje łączą się z ciałem. Pragnąc dowiedzieć się więcej, zdobyła uprawnienia instruktorki sportu i rekreacji oraz trenerki personalnej, a następnie dwóch szwajcarskich metod skupiających się na mięśniach dna miednicy – najbardziej kobiecych mięśni w naszym ciele – CANTIENICA– Program Power oraz BeBoTrening Dna Miednicy (metoda rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Uroginekologiczne). Wciąż poszukuje nowych metod pracy z ciałem, skupiając się na mięśniach głębokich, pracy z oddechem i świadomym rozluźnianiu. Zafascynowana psychosomatyką, czyli wpływem czynników psychicznych na organizm człowieka oraz terapeutycznymi metodami pracy z ciałem (m.in. TRE). Prywatnie miłośniczka kuchni wegańskiej, aktywnego i  zdrowego trybu życia oraz kotów – własnych i cudzych. Prowadzi fanpage Dobre Ciało, gdzie pisze nie tylko o miednicy i ciele, ale o kobiecości i feminizmie w ogóle. http://dobrecialo.pl/

Martyna Kimaszewska

Studentka fizjoterapii, instruktorka metody Pilates i miłośniczka aktywnego trybu życia. Kwalifikacje zdobyła w szkole Raela Isacowitza BASI Pilates. „Pilates otworzył przede mną nieodkryte wcześniej możliwości ciała i umysłu, stał się drogą do lepszego poznania i świadomego korzystania z własnego ciała a co za tym idzie, lepszej jakości życia. Zajęcia, które prowadzę to ćwiczenia Pilates przeplatane z ćwiczeniami korekcyjnymi, relaksacją oraz pracą z oddechem. Staram się do każdej osoby podejść w sposób indywidualny, tak, aby każdy mógł wynieść z zajęć jak najwięcej dla siebie! Wzmocnię ciało i ducha! Do zobaczenia na macie.  „The mind, when housed within a healthful body, possesses a glorious sense of power” Josheph Pilates

Krzysztof Markiewicz

Trener II klasy w gimnastyce sportowej, instruktor akrobatyki, absolwent Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. W Stanie Skupienia jest specjalistą od wyzwań. Na piątkowym LABie z Krzysiem przygotujesz się do stania na rękach, przedramionach i balansów, wykonując pozycje jogi, trening gimnastyczny i elementy akrobatyki. Krzyś od czterech lat pracuje także z dziećmi, więc na zajęciach będziecie się świetnie bawić. Poza tym potrafi wszystko wytłumaczyć prostym, zrozumiałym językiem i bardzo dba o bezpieczeństwo – będzie asekurował Cię w pierwszych próbach wykonywania pozycji odwróconych. Jeśli samodzielnie wykonujesz już pozycje do góry nogami, na zajęciach udoskonalisz swoje umiejętności. Piątkowy Joga-LAB Challenge przede wszystkim jednak wzmocni Twoje ciało i doda Ci odwagi. A odwaga przyda Ci się nie tylko do wykonywania nowych, trudnych asan, ale też do podejmowania wyzwań na co dzień.

Emilka Zalewska

Nauczycielka jogi w nurcie vinyasa krama. Na macie szuka płynności i równowagi pomiędzy łagodnością a siłą, akceptacją swoich ograniczeń a podejmowaniem wyzwań, wysiłkiem a relaksem. W asanach skupia się na szukaniu stabilności i wygody z szacunkiem do własnego ciała. Ponieważ praktyka jogi odmieniła jej życie, teraz chce się nią dzielić z innymi – robi to z pasją i cudowną cierpliwością do początkujących. Prywatnie miłośniczka żółwi morskich, koneserka serników i fanka science fiction.

Ania Pomykała

Trenerka rolowania Blackrol, masażystka shiatsu, praktyk terapii manualnej kręgosłupa, instruktorka korektywy i kompensacji wad postawy.
W Stanie Skupienia Ania prowadzi zajęcia z autorozluźniania powięziowego, popularnie nazywanego Rolowaniem. Ania o sobie: „Kilkuletnia praktyka w pracy z osobami doświadczającymi bólu uświadomiła mi, że znalezienie i zlikwidowanie bólu nie jest moim jedynym celem. To po prostu za mało. Chcę uczyć troski o siebie samego oraz pokazywać, jak ważne jest usłyszenie i zrozumienie potrzeb swojego ciała.
Podczas zabiegów zachęcam do wspólnego szukania przyczyn bólu i dyskomfortu, do analizy własnych zachowań i świadomej obserwacji siebie. Dzielę się własnym doświadczeniem, proponuję sprawdzone przez siebie rozwiązania. Otwarta oraz szczera komunikacja są dla mnie najważniejsze w pracy z drugą osobą.”
ciaoterapia.pl

 

Marta Szostak

Joga, a w szczególności w nurcie joga asztanga vinyasa, jest moim drogowskazem od kilku lat, źródłem siły i łagodności ale też nauką pokory i ciągłą lekcją akceptacji życia w każdych jego odcieniach. 
Ukończyłam kurs nauczycielski Ashtanga Joga i Vinyasa prowadzony przez Basię Lipską, poszerzam wiedzę i umiejętności na warsztatach i zajęciach z różnymi nauczycielami. Miałam przyjemność praktykować pod okiem Sharata Jois’a w Mysore w KPJAIY i to doświadczenie bardzo wpłynęło na moje postrzeganie jogi. Od dzieciństwa lubię ruch, fascynuje mnie szeroko rozumianą pracą z ciałem. Posiadam wieloletnie doświadczenie w sportach i sztukach walki co bezpośrednio wpłynęło na moją jogową ścieżkę.
Jestem absolwentką studiów psychologicznych, angażuję się w prace na rzecz praw kobiet, a w wolnym czasie chodzę po lesie, czytam, słucham muzyki i podróżuję.

Magda Sawicka

Magda jogę pokochała parę lat temu, kiedy problemy z kręgosłupem kazały jej zrezygnować z tańca współczesnego, któremu poświęciła kilkanaście lat. W jodze fascynuje ją logika ruchu, odkrywanie siły oddechu oraz możliwości i świadomości własnego ciała. Jest zdania, że joga jest dla wszystkich, bez żadnych ograniczeń – każdy ma swoje ciało, wystarczy się w nie wsłuchać, a potem z cierpliwością, luzem i radością cieszyć się jogą i chwilą. 

Zdobyła tytuł instruktora hatha jogi w Szwajcarii, u Sylvain Lonchay, specjalisty od jogi prenatalnej. Obecnie kształci się dodatkowo w tym kierunku. Interesuje się mięśniami dna miednicy – ukończyła kurs Pelvic Floor Safe – i proponuje formę jogi bezpieczną dla tych mięśni.

Zajmuje się również grafiką, którą uwielbia tak samo jak jogę.

Więcejo Magdzie znajdziesz na jej stronie Wdech Wydech

FreshMail.pl