Zespół

Basia Tworek

Nauczycielka jogi w podejściu vinyasa krama, założycielka Stanu Skupienia. Prowadzi zajęcia jogi na różnych poziomach zaawansowania i warsztaty wyjazdowe. Szkoli przyszłych nauczycieli. Współpracuje z magazynem JOGA i z Ewą Chodakowską – jej misja to zarazić Cię miłością do jogi (najpewniej jej się to uda!) <3 Zanim przyjdziesz do Basi na zajęcia, zajrzyj na jej blog i na kanał YT i uśmiechnij się. She’s a ninja!

Magda Sawicka

Właścicielka i Girlboss Stanu Skupienia. Magda jogę pokochała parę lat temu, kiedy problemy z kręgosłupem kazały jej zrezygnować z tańca współczesnego, któremu poświęciła kilkanaście lat. W jodze fascynuje ją logika ruchu, odkrywanie siły oddechu oraz możliwości i świadomości własnego ciała. Jest zdania, że joga jest dla wszystkich, bez żadnych ograniczeń – każdy ma swoje ciało, wystarczy się w nie wsłuchać, a potem z cierpliwością, luzem i radością cieszyć się jogą i chwilą. 

Zdobyła tytuł instruktora hatha jogi w Szwajcarii, u Sylvain Lonchay, specjalisty od jogi prenatalnej. Obecnie kształci się dodatkowo w tym kierunku. Interesuje się mięśniami dna miednicy – ukończyła kurs Pelvic Floor Safe – i proponuje formę jogi bezpieczną dla tych mięśni.

Zajmuje się również grafiką, którą uwielbia tak samo jak jogę.

Więcej o Magdzie znajdziesz na jej stronie Wdech Wydech

Marcin Bebelski

Fizjoterapeuta i osteopata w jednym.
W pracy z ciałem traktuje człowieka jako całość uwzględniając też aspekty psycho-społeczne i emocjonalne zgłaszanych dolegliwości. Specjalizuje się w terapii czaszkowo-krzyzowej, pracuje z kręgosłupem i stawami obwodowymi, powięziami, mięśniami, tkankami miękkimi oraz z narządami trzewnymi. Jeśli odczuwasz ból, napięcie, zablokowanie, dyskomfort, to terapia Marcina właśnie jest dla Ciebie. Więcej o Marcinie przeczytasz tutaj.

Alicja Suchcicka

Poznaj naszą jogiczną czarownicę! Yoga Witch Alicja Suchcicka to nauczycielka jogi w nurcie vinyasa krama. Jak na czarownicę przystało, ma jednookiego kota i doskonale potrafi dopasować zajęcia do potrzeb uczestników.
Jej wielką miłością są kobiety (specjalizuje się w jodze kobiecej, pracując z kobietami w różnym wieku i kondycji, również że specjalnymi potrzebami, takimi jak ciąża, menopauza, PMS czy wracanie do sprawności po mastektomii).
W Stanie Skupienia Alicja jest niemal codziennie i prowadzi grupy na różnych poziomach zaawansowania. Jeśli chcesz pracować pod jej okiem, na pewno znajdziesz coś dla siebie.

Dominika Kojro

Joginka i aktorka. W ruchu od zawsze. Skończyła kurs Ashtanga Vinyasy yogi u Basi Lipskiej, podróżowała do Indii gdzie praktykowala pod okiem wspanialego nauczyciela Lino Miele i brała udział w wielu warsztatach z ashtagowymi nauczycielami.Ostatnio zafascynował ją trening funkcjonalny, więc ma sporo sinaków od ketli. Ukończyla kurs trenera funkcjonalnego w poznańskim Body Work. Eksperymentuje sprawdza i stara się łączyć różne formy ruchu, żeby dać Wam wszystko co najlepsze.

Martyna Klimaszewska

Studentka fizjoterapii, instruktorka metody Pilates i miłośniczka aktywnego trybu życia. Kwalifikacje zdobyła w szkole Raela Isacowitza BASI Pilates. „Pilates otworzył przede mną nieodkryte wcześniej możliwości ciała i umysłu, stał się drogą do lepszego poznania i świadomego korzystania z własnego ciała a co za tym idzie, lepszej jakości życia. Zajęcia, które prowadzę to ćwiczenia Pilates przeplatane z ćwiczeniami korekcyjnymi, relaksacją oraz pracą z oddechem. Staram się do każdej osoby podejść w sposób indywidualny, tak, aby każdy mógł wynieść z zajęć jak najwięcej dla siebie! Wzmocnię ciało i ducha! Do zobaczenia na macie.  „The mind, when housed within a healthful body, possesses a glorious sense of power” Josheph Pilates

Ala Kaczmarek

Alina Kaczmarek to nasza tajna broń w dziedzinie opanowywania stresu. Ala szkoliła się w uczeniu jogi metodą sivanandy i vinyasa krama. Jest wieloletnim praktykiem medytacji. Z wykształecnia etnolog – przekuła swoją pasję w fundajcę Tejas. Prowadzi interdyscyplinarne badania i dlatego przynajmniej raz do roku lata do Indii. Zajęcia z Alą to dużo płynności i luzu <3

Aga Osińska

Agnieszka na dobre zakochała się w jodze mieszkając na Malcie i to tam właśnie ukończyła swój kurs. Jest nauczycielem Jogi Vinyasy Flow i Jogi Regeneracyjnej.
Uwielbia, to że w jodze liczy się detal. Ten drobny szczegół, który powoduje,  że nie przewrócisz się stojąc na jednej nodze, nauczysz się balansować na rękach lub zwyczajnie się rozluźnisz. Zapanowanie nad tymi szczegółami to trening nie tylko dla ciała, ale i dla umysłu. Dzięki temu joga daje coś hiper ważnego – buduje świadomość własnego ciała. Lepiej znając siebie uczymy się czytać sygnały płynące z ciała i reagować na nie tak, by po prostu poczuć się lepiej. I to sprawia, że każdy w jodze znajdzie coś dla siebie.
Poza matą Agnieszka jest przede wszystkim mamą Marysi. Jako kobieta po ciąży i mama zwraca też szczególną uwagę na mięśnie dna miednicy. To joga towarzyszyła jej w trakcie ciąży i po porodzie i pozwoliła łagodzić wszelkie dolegliwości oraz wrócić do formy.

Wiktor Wiluś

Trener akrobatyki, psycholog sportu. W dzieciństwie rodzice wyrzucili go na zajęcia z akrobatyki bo dezelował kanapę. Fascynuje się wieloma dyscyplinami sportu od gimnastyki i akrobatyki, przez koszykówkę, po pływanie. Ukończył Wychowanie Fizyczne na AWF, Szkołę Kaskaderów Filmowych i Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie. Jest instruktorem snowboardu, pływania i gimnastyki korekcyjnej oraz trenerem akrobatyki.

Zajmuje się też psychologią sportu, a przede wszystkim samokontrolą, pracą z celem, relaksacją i treningiem wyobrażeniowym. Zdarza mu się też być kaskaderem.

Jogi uczył się od instruktorów Stanu Skupienia, zaczynając od Basi Tworek.
Pracuje z dziećmi i dorosłymi. Jego akceptująca postawa dużo Ci wybaczy, a wiedza, doświadczenie i pozytywna ekspresja pomogą Ci osiągnąć wyzwania.

Marta Nadratowska

Z wykształcenia dietetyk, z zamiłowania joginka. Uwielbiam różnorodność w codziennie podejmowanych aktywnościach. Chodziłam na kettle, jeżdżę codziennie na rowerze, pływam, czasem biegam za psem. 🙂 Regularnie ćwiczę przeponę głośnym śmiechem (moim znakiem rozpoznawczym). Uczę od 2005. Przede wszystkim w stylu vinyasa jogi. Moje zajęcia charakteryzuje płynne przechodzenie z pozycji do pozycji w rytmie energetyzującego bądź uspakajającego oddechu. Nadajemy witalność ciału, wzmacniamy je, staje się silne bądź zupełnie zrelaksowane, w zależności od intensywności sekwencji. Umysł skoncentrowany i spokojny. Zawsze po płynnych, mniej lub bardziej dynamicznych sekwencjach dążymy do wyciszenia, zrelaksowania, co daje poczucie balansu, braku rozdrażnienia a poczucia błogostanu. Zapraszam na jogę z nutka beztroski i nonszalancji. No yoga no fun!

Kasia Guraj

Z wykształcenia psycholog, z pasji – nauczycielka Yin Jogi i Jogi Powięziowej oraz pasjonatka różnych form pracy z ciałem (metoda Feldenkraisa, slackline, taniec spontaniczny), a w głębi duszy po prostu duże ciekawskie dziecko uwielbiające rozwiązywać wszelkie cielesne (i umysłowe) zagadki. Z jogą związana od 15. r.ż.
Uwielbia eksperymentować z ruchem, a tym, co łączy wszystkie jej poszukiwania i kierunki, które w nich obiera, jest dążenie do pełnej swobody i wolności w ruchu, myśleniu, byciu, do pełnej autentyczności ekspresji. Na zajęciach kocha rozbudzać we wszystkich tak bliską jej dziecięcą wręcz ciekawość względem własnego ciała, zachęcać do pełnego mu zaufania i słuchania wewnętrznego głosu oraz do szukania, przede wszystkim, przyjemności i komfortu.

Kasia Makowiecka

Podróżniczka, muzyk i nauczycielka jogi. Na co dzień zajmuje się tym co lubi robić w życiu najbardziej. Praktykuje i uczy ashtanga yogę, a jako tancerka prowadzi również stretching i zajęcia regenerujące dla tancerzy. Joga jest stałym punktem jej każdego dnia, przynosi jej spokój, na chwilę zatrzymuje i wycisza kiedy jest w biegu. Czas który spędza na macie jest higieną dla ciała i duszy, oczyszcza głowę z natłoku myśli i dotlenia cały organizm. Joga wzmacnia, uelastycznia, regeneruje i oczyszcza z toksyn. Matę zabiera ze sobą gdy jedzie na koncerty, jest również z nią w każdej podróży. W związku z tym, że lubi być w nieustannym ruchu, w tygodniu grupowe i indywidualne zajęcia prowadzi w Warszawie, a w weekendy w Sopocie i na warsztatach wyjazdowych. 

Więcej o Kasi dowiesz się na jej FB, Instagramie i jej stronie internetowej

Marta Karczewska

Reprezentantka sekcji sportowej kultura i sztuka, nauczycielka w nurcie hatha joga. Z natury opór romantyczna – dlatego w praktyce fascynuje ją podejście psychosomatyczne oraz budowanie świadomości własnego ciała i relacji z nim. Na macie ważny jest dla niej balans pomiędzy przedobrzeniem i odpuszczeniem. Z tytułu: kulturoznawca i filmoznawca, z innych uczuć: wspina się, jeździ na rowerze i gotuje współtworząc Urban Dinner. 

Jeśli jesteście złaknieni więcej zajrzyjcie na PrzeDobrze lub tutaj.

Iga Kruk-Żurawska

Praktykuje ashtanga jogę od 2014 roku. Na początku joga miała być dla niej przede wszystkim remedium na problemy z kręgosłupem, ale szybko stała się czymś więcej. Stawanie na macie traktuje z jednej strony jako czas tylko dla siebie, z drugiej – jako swego rodzaju trening na resztę życia. Dzięki jodze uczy się cierpliwości i spokoju, zyskuje wiarę w swoje możliwości, ale też przekonanie, że należy być dla siebie wyrozumiałym i że czasem trzeba odpuścić. Joga to dla niej przede wszystkim praca nad sobą, wykonywana na bezpiecznym terytorium maty.

Właśnie kończy trening nauczycielski pod okiem Ani Chomczyk (Shanti Yoga Studio w Białymstoku).

Więcej o Idze znajdziesz na jej stronie JustBreathe.

Kasia Siekierda

Kasia na jogę trafiła szukając relaksu po pracy za biurkiem. Od tego czasu codziennie odkrywa jogę na nowo. Swoim uczniom chce pokazać jak dużo może dać łagodny ruch i pomóc zaprzyjaźnić się z własnym ciałem. Obecnie kończy kurs nauczycielski u Basi Tworek.

Prowadzi zajęcia w podejściu vinyasa krama i wykorzystuje różne metody pracy z ciałem. 

Supermoce: mama bliźniaczek i spokój, którym emanuje. 

Emilka Zalewska

Nauczycielka jogi w nurcie vinyasa krama. Prowadzi zajęcia grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania oraz zajęcia indywidualne (także w języku angielskim).
Na macie ważna jest dla niej równowa​ga pomiędzy łagodnością a siłą, akceptacją swoich ograniczeń a podejmowaniem wyzwań. Swoich uczniów zachęca do szukania luzu, miękkości i wygody​,​ bez ciśnienia i presji wobec samego siebie. Ponieważ praktyka jogi odmieniła jej życie, teraz chce się nią dzielić z innymi – robi to z pasją i szczególną cierpliwością do osób początkujących.

Prywatnie miłośniczka żółwi morskich, koneserka serników i fanka science fiction.

Justyna Listwoń

Ekspert Rekreacji Ruchowej. Dyplomowany Instruktor Studio Pilates. Certyfikowany Terapeuta Profilaktyki Uroginekologicznej.
W swojej pracy łączy unikalne, inteligentne metody pracy z ciałem: BeBo® Trening Dna Miednicy, CANTIENICA® Program Power, Studio Pilates Reformer, Pilates Matwork. Jej misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez aktywność ruchową, promowanie profilaktyki treningu mięśni dna miednicy wśród kobiet oraz kompleksowe wsparcie w tym zakresie. Stale rozwija się i specjalizuje w prozdrowotnych metodach pracy z ciałem, przywracających piękną sylwetkę, energię, sprawność psychofizyczną, lekkość i witalność. Zaraża pozytywną energią na swoich zajęciach, które prowadzi z zaangażowaniem i pasją. Z przyjemnością dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie aktywności ruchowej, gdyż wpływ ruchu ma ogromne znaczenie dla naszego funkcjonowania, zdrowia i samopoczucia.

Ania Pomykała

Trenerka rolowania Blackrol, masażystka shiatsu, praktyk terapii manualnej kręgosłupa, instruktorka korektywy i kompensacji wad postawy.
W Stanie Skupienia Ania prowadzi zajęcia z autorozluźniania powięziowego, popularnie nazywanego Rolowaniem. Ania o sobie: „Kilkuletnia praktyka w pracy z osobami doświadczającymi bólu uświadomiła mi, że znalezienie i zlikwidowanie bólu nie jest moim jedynym celem. To po prostu za mało. Chcę uczyć troski o siebie samego oraz pokazywać, jak ważne jest usłyszenie i zrozumienie potrzeb swojego ciała.
Podczas zabiegów zachęcam do wspólnego szukania przyczyn bólu i dyskomfortu, do analizy własnych zachowań i świadomej obserwacji siebie. Dzielę się własnym doświadczeniem, proponuję sprawdzone przez siebie rozwiązania. Otwarta oraz szczera komunikacja są dla mnie najważniejsze w pracy z drugą osobą.”
ciaoterapia.pl

 

Marta Szostak

Joga, a w szczególności w nurcie joga asztanga vinyasa, jest moim drogowskazem od kilku lat, źródłem siły i łagodności ale też nauką pokory i ciągłą lekcją akceptacji życia w każdych jego odcieniach. 
Ukończyłam kurs nauczycielski Ashtanga Joga i Vinyasa prowadzony przez Basię Lipską, poszerzam wiedzę i umiejętności na warsztatach i zajęciach z różnymi nauczycielami. Miałam przyjemność praktykować pod okiem Sharata Jois’a w Mysore w KPJAIY i to doświadczenie bardzo wpłynęło na moje postrzeganie jogi. Od dzieciństwa lubię ruch, fascynuje mnie szeroko rozumianą pracą z ciałem. Posiadam wieloletnie doświadczenie w sportach i sztukach walki co bezpośrednio wpłynęło na moją jogową ścieżkę.
Jestem absolwentką studiów psychologicznych, angażuję się w prace na rzecz praw kobiet, a w wolnym czasie chodzę po lesie, czytam, słucham muzyki i podróżuję.

Kamila Raczyńska

Instruktorka treningu mięśni dna miednicy. Przekonana, że wszystko zaczyna się w brzuchu. Z wykształcenia szkoleniowiec i edukatorka seksualna. Przez ostatnie 10 lat prowadziła szkolenia między innymi z zakresu work-life balance, pracowała w organizacjach kobiecych oraz z młodzieżą (również doświadczającą przemocy), co nauczyło ją jak bardzo emocje łączą się z ciałem. Pragnąc dowiedzieć się więcej, zdobyła uprawnienia instruktorki sportu i rekreacji oraz trenerki personalnej, a następnie dwóch szwajcarskich metod skupiających się na mięśniach dna miednicy – najbardziej kobiecych mięśni w naszym ciele – CANTIENICA– Program Power oraz BeBoTrening Dna Miednicy (metoda rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Uroginekologiczne). Wciąż poszukuje nowych metod pracy z ciałem, skupiając się na mięśniach głębokich, pracy z oddechem i świadomym rozluźnianiu. Zafascynowana psychosomatyką, czyli wpływem czynników psychicznych na organizm człowieka oraz terapeutycznymi metodami pracy z ciałem (m.in. TRE). Prywatnie miłośniczka kuchni wegańskiej, aktywnego i  zdrowego trybu życia oraz kotów – własnych i cudzych. Prowadzi fanpage Dobre Ciało, gdzie pisze nie tylko o miednicy i ciele, ale o kobiecości i feminizmie w ogóle. http://dobrecialo.pl/

Krzysztof Markiewicz

Trener II klasy w gimnastyce sportowej, instruktor akrobatyki, absolwent Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. W Stanie Skupienia jest specjalistą od wyzwań. Na piątkowym LABie z Krzysiem przygotujesz się do stania na rękach, przedramionach i balansów, wykonując pozycje jogi, trening gimnastyczny i elementy akrobatyki. Krzyś od czterech lat pracuje także z dziećmi, więc na zajęciach będziecie się świetnie bawić. Poza tym potrafi wszystko wytłumaczyć prostym, zrozumiałym językiem i bardzo dba o bezpieczeństwo – będzie asekurował Cię w pierwszych próbach wykonywania pozycji odwróconych. Jeśli samodzielnie wykonujesz już pozycje do góry nogami, na zajęciach udoskonalisz swoje umiejętności. Piątkowy Joga-LAB Challenge przede wszystkim jednak wzmocni Twoje ciało i doda Ci odwagi. A odwaga przyda Ci się nie tylko do wykonywania nowych, trudnych asan, ale też do podejmowania wyzwań na co dzień.

FreshMail.pl