Joga Lab

vinyasa & flow dla praktykujących co najmniej 3 miesiące
Prowadzący
Marta Nadratowska
wtorek
Kim jest Marta?
Karolina Eisentraut
środa
Kim jest Karolina?
Martyna Wietecha
czwartek
Kim jest Martyna?
Iga Kruk-Żurawska
poniedziałek, czwartek
Kim jest Iga?
Dominika Jaworowska
sobota
Kim jest Dominika?

Całkiem nieźle ogarniasz pracą na macie, ale wiesz że joga to dużo więcej? Chcesz pogłębić praktykę, poeksperymentować pod okiem doświadczonego nauczyciela, a na macie szukasz nowych wyzwań? Wybierz nasze kultowe JOGA LABy i doświadcz innych aspektów jogi, zgłębiaj z nami wiedzę o swoim ciele i oddechu!

 

DLA KOGO?

Dla znających podstawy jogi, którzy chcą pogłębić swoją praktykę, usamodzielnić się na macie i podpiąć pod swoje potrzeby. JOGA LAB to też naturalny follow up po kursie JOGI DLA INDYWIDUALISTÓW. Be there! Czekamy!

 

CO DOSTANĘ

  • Przemyślane zajęcia, dostosowane do pory dnia, pogody, samopoczucia uczestników i deklarowanych przez nich potrzeb. 
  • Pracę nad zwiększeniem świadomości ciała oraz nad budową szacunku i zaufania do siebie. 
  • Wypracowanie samodzielności w praktyce i podłączenie się do swoich potrzeb. 
  • Zawsze będziemy szukać radości płynącej z bycia w ciele. 
  • Na JOGA LAB praktyka asan jest intensywniejsza, bardziej urozmaicona, a w niektórych asanach pozostajemy dłużej niż w grupach JOGI DLA INDYWIDUALISTÓW. 
  • Nie ma tu miejsca na grobową powagę i patos. Jest za to dużo przestrzeni na śmiech, pytania i wyzwania. I dużo luzu…nie tylko w ciele.
  • Na każdych zajęciach: część pracy z ciałem w asanach i oddechowo-koncentracyjnie, sesje pranajamy, ćwiczeń koncentracyjnych i medytacji.
  • Kameralna grupa – max.5 osoby w Małej, lub 9 osób na Dużej Sali; do grup można dołączyć w miarę wolnych miejsc.

 

W PROGRAMIE

  • TAJNIKI PRACY W ASANACH – praktyka asan z sześciu podstawowych grup. To pozycje: stojące, siedzące, leżące na plecach, leżące na brzuchu, odwrócone i balanse. Pogłębiony background anatomiczny i praca z ukrytym znaczeniem asan.
  • PRACA W VINYASIE – dużą wagę przyłożymy do synchronizacji ruchu z oddechem, oraz pracy z oddechem ujjayi i modulowania go.
  • PRACA Z BANDHAMI – przypomnimy sobie czym są i jak działają mula-bandha, uddiyana-bandha i jalandhara-bandha i nauczymy się je właściwie stosować.
  • PRAKTYKA PRANAJAMY – regularna praktyka podstawowych technik oddechowych.
  • WPROWADZENIE DO PRACY KONCENTRACYJNEJ I TECHNIK UWAŻNOŚCIOWYCH (PRATYAHARA I DHARANA)
  • WPROWADZENIE DO PROJEKTOWANIA PRAKTYKI WŁASNEJ
  • TEORIA – opowiadamy o kontekście asan, ich wpływie na ciało, ale tylko tyle, ile będziecie chcieli wiedzieć. Wy pytacie, my mówimy. 😊
  • RELAKS – boski chill na zamknięcie każdych zajęć.

FreshMail.pl
 

Na tej stronie korzystamy z ciasteczek. Pozostając, wyrażasz na to zgodę. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close