Łagodna Joga Kobieca & w Ciąży

dla kobiet w ciąży, po połogu lub poszukujących łagodnej praktyki
Prowadzący
Kasia Siekierda
środa
Kim jest Kasia?

Zadbaj o siebie, swoje niesamowite ciało i zbuduj swoją kobiecą siłę w rytmie jogi vinyasa krama! Łagodna, delikatna, kobieca, w zgodzie z oddechem i możliwościami ciała w danym momencie cyklu. Idealna w ciąży. Idealna na każdy moment cyklu. Czas dla kobiecej energii. Wdech i wydech.

 

DLA KOGO

Dla wszystkich kobiet, nie tylko w ciąży, ale też, dla tych które potrzebują łagodnej, spokojnej praktyki w kobiecym gronie. Po połogu, podczas menstruacji i zawsze wtedy, kiedy poczujesz, że potrzeba Ci spokojnej praktyki. 

 

CO DOSTANĘ

  • Jogę vinyasę kramę – łagodne ćwiczenia połączone z oddechem. Siady, skłony, skręty i pozycje stojące, dzięki którym znowu dobrze poczujesz się w swoim ciele. 
  • Czas by z życzliwością poprzyglądać się swojemu ciału, nauczyć się je akceptować i poznać, jak zmienia się  wraz z cyklem, ciążą i wiekiem.
  • Sposoby, by jak najlepiej wykorzystać potencjał ciała w momencie, w którym jesteś teraz i poczuć przyjemność z bycia w nim. 
  • Delikatną pracę nad kondycją fizyczną i psychiczną, ale też dużo regeneracji. 
  • Jeśli jesteś ciąży… zmodyfikowane asany w taki sposób, by pozycje były wygodne i uwzględniały Twoje ograniczenia, ale jednocześnie wzmacniały ciało i jak najlepiej wykorzystywały jego możliwości.
  • Przygotowanie do porodu i do bycia mamą, poprzez wzmocnienie ciała, delikatne otwarcie bioder i uelastycznienie mięśni dna miednicy.
  • Sposoby na odciążanie kręgosłupa oraz głęboki i spokojny oddech. 
  • Cudowne kobiece wsparcie grupy w tym wyjątkowym i wymagającym czasie. <3

 

W PROGRAMIE

  • PRACA Z CIAŁEM – sekwencje asan/pozycji z modyfikacjami w zależności od cyklu menstruacyjnego, ciąży, hormonów; dużo pozycji relaksacyjnych i regeneracyjnych.
  • PRACA Z ODDECHEM – synchronizacja ruchu z oddechem, pranayamy, oddech ujjayi.
  • RELAKS   – odpoczynek, wyciszenie, medytacja.

 

SAFETY TIP

Jeśli masz jakieś schorzenia lub kontuzje, przed przyjściem na zajęcia, koniecznie skonsultuj się z lekarzem. Nawet jeśli nie są to poważne rzeczy – poinformuj nas o tym. 

Jeśli jesteś w ciąży – zapraszamy po ukończeniu pierwszego trymestru. Najlepiej z zaświadczeniem od lekarza. Czekamy na Was. <3

FreshMail.pl
 

Na tej stronie korzystamy z ciasteczek. Pozostając, wyrażasz na to zgodę. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close