Joga w Ciąży
start 04.02 | kurs

dla kobiet w ciąży
Prowadzący
Kasia Siekierda
niedziela
Kim jest Kasia?

Zapraszamy Cię na cykl zajęć jogi przeznaczonych specjalnie dla Ciebie – dla kobiet w ciąży. Nie ma znaczenia, czy będzie to Twój pierwszy raz na macie, czy praktykowałaś jogę przed ciążą. Joga dla kobiet w ciąży, to łagodne zajęcia dostosowane do potrzeb i możliwości wszystkich uczestniczek. Wspólnie zadbamy o rozluźnienie napiętych pleców, a także o oddech. Z czułością potraktujemy nasze zmieniające się ciała, delikatnie się porozciągamy. Bardzo ważnym elementem każdych zajęć będzie relaks.

 

DLA KOGO

Zajęcia skierowane są do kobiet w II i III trymestrze prawidłowo przebiegającej ciąży.


DLACZEGO JOGA W CIĄŻY?

Dobrze dobrany, bezpieczny ruch wspiera kobiety w podczas ciąży, pomaga przygotować ciało do porodu, a także zregenerować się po nim oraz zbudować zdrowe i przyjemne nawyki związane z dbaniem o siebie.

W prawidłowo przebiegającej ciąży można, a nawet trzeba zadbać o aktywność fizyczną. Jednak nie każdy wysiłek jest wskazany – zwłaszcza, jeżeli nie byłyśmy aktywne przed ciążą.

Joga nie tylko wzmacnia i uelastycznia mięśnie przygotowując ciało do rosnącego obciążenia, ale też pomaga radzić sobie pojawiającymi się dolegliwościami, takimi jak bóle pleców i głowy, skurcze łydek czy ciężkie, zmęczone nogi. Joga rozluźnia napięcia w ciele, poprawia krążenie i trawienie. Na zajęciach uczymy się dbać o prawidłową postawę ciała i o mięśnie dna miednicy.

 

W PROGRAMIE

  • ODDECH: joga uczy prawidłowych wzorców oddechowych – oddech wpływa na dotlenienie organizmu, poprawia samopoczucie, a nawet wspomaga prawidłową postawę ciała. Oddech ma ogromne znaczenie podczas ciąży i porodu – odkryj jego siłę!

  • RELAKS I WYCISZENIE: relaksacja to jeden z najważniejszych elementów zajęć – pomaga odpocząć ciału oraz radzić sobie z niepokojem i zmiennym nastrojem, które mogą towarzyszyć ciąży. Medytacja pozwala się wyciszyć i skupić na sobie, a także nawiązać więź z dzieckiem.

  • KONTAKT ZE SOBĄ: na zajęciach zwracamy uwagę na nasze potrzeby, samopoczucie i obserwujemy, co nam służy, a co nie. Joga poprawia kontakt z własnym ciałem i pomaga akceptować jego zmiany.

  • WSPARCIE: joga dla kobiet w ciąży w Stanie Skupienia to zajęcia w stałej, kameralnej grupie kobiet, a co za tym idzie przestrzeń wymiany doświadczeń i wsparcia.

  • ROZLUŹNIENIE napięć mięśniowych, ulga dla bolących pleców, pozycje relaksacyjne

  • ŚWIADOMA PRACA z mięśniami dna miednicy

  • PRZYGOTOWANIE do porodu – nauka łączenia ruchu i oddechu przy porodzie

SAFETY TIP & KIEDY ZACZĄĆ?

Ciąża to bardzo dobry czas, żeby zacząć praktykować jogę, jednak jeśli przed ciążą nie byłaś aktywna fizycznie, poczekaj do drugiego trymestru. Przed rozpoczęciem praktyki jogi w ciąży należy skonsultować się z lekarzem – jeśli on nie widzi przeciwwskazań i czujesz się dobrze, możesz śmiało dołączyć do zajęć.

Każda kobieta jest inna i każda przechodzi ciążę inaczej – nasze łagodne zajęcia są dostosowane do potrzeb i możliwości wszystkich uczestniczek. Im bliżej porodu, tym więcej czasu poświęcamy na relaks i rozluźnienie – jeśli Twoje samopoczucie na to pozwala, możesz uczestniczyć w zajęciach do rozwiązania.

 

 

FreshMail.pl
 

Na tej stronie korzystamy z ciasteczek. Pozostając, wyrażasz na to zgodę. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close