Zespół

Zespół

Basia Tworek

Nauczycielka jogi w podejściu vinyasa krama, założycielka Stanu Skupienia. Prowadzi zajęcia jogi na różnych poziomach zaawansowania i warsztaty wyjazdowe. Szkoli przyszłych nauczycieli. Współpracuje z magazynem JOGA i z Ewą Chodakowską - jej misja to zarazić Cię miłością do jogi (najpewniej jej się to uda!) <3 Zanim przyjdziesz do Basi na zajęcia, zajrzyj na jej blog i na kanał YT i uśmiechnij się. She's a ninja!

Magda Sawicka

Właścicielka i Girlboss Stanu Skupienia. Magda jogę pokochała parę lat temu, kiedy problemy z kręgosłupem kazały jej zrezygnować z tańca współczesnego, któremu poświęciła kilkanaście lat. W jodze fascynuje ją logika ruchu, odkrywanie siły oddechu oraz możliwości i świadomości własnego ciała. Jest zdania, że joga jest dla wszystkich, bez żadnych ograniczeń - każdy ma swoje ciało, wystarczy się w nie wsłuchać, a potem z cierpliwością, luzem i radością cieszyć się jogą i chwilą. 

Zdobyła tytuł instruktora hatha jogi w Szwajcarii, u Sylvain Lonchay, specjalisty od jogi prenatalnej. Obecnie kształci się dodatkowo w tym kierunku. Interesuje się mięśniami dna miednicy - ukończyła kurs Pelvic Floor Safe - i proponuje formę jogi bezpieczną dla tych mięśni.

Zajmuje się również grafiką, którą uwielbia tak samo jak jogę.

Więcej o Magdzie znajdziesz na jej stronie Wdech Wydech

Marcin Bebelski

Fizjoterapeuta i osteopata w jednym. W pracy z ciałem traktuje człowieka jako całość uwzględniając też aspekty psycho-społeczne i emocjonalne zgłaszanych dolegliwości. Specjalizuje się w terapii czaszkowo-krzyzowej, pracuje z kręgosłupem i stawami obwodowymi, powięziami, mięśniami, tkankami miękkimi oraz z narządami trzewnymi. Jeśli odczuwasz ból, napięcie, zablokowanie, dyskomfort, to terapia Marcina właśnie jest dla Ciebie. Więcej o Marcinie przeczytasz tutaj.

Weronika Strobel

Weronika to nasza cudowna menadżerka - zarządza zapisami, grafikiem oraz całą korespondencją mailową.  Werka odpowie na każde pytanie i doradzi w sprawie zajęć. Wie absolutnie wszystko o zajęciach w Stanie Skupienia, zaopiekuje się każdym oraz podpowie na których zajęciach na ostatnią chwilę znajdziecie miejsce ♥

Jest naszym wspaniałym SUPER-OGARNIACZEM.

Werka po raz pierwszy trafiła do Stanu Skupienia trzy lata temu w poszukiwaniu antidotum na stres. Zakochała się w miejscu od pierwszego wejrzenia. Już rok temu przeszła z maty za stery i z turbo optymizmem i spokojem pomaga Wam znaleźć wymarzone zajęcia. Dba o Stan Skupienia całym sercem!

Uwielbia stać w pozycji drzewa a jej pies uwielbia się po nich wspinać. Wciąż w pogoni za chwilą wytchnienia uczy się celebrować proste życie i codzienność, a najbardziej na świecie kocha lwy!

Zuzia Wolska

Fizjoterapeutka uroginekologiczna, zafascynowana pracą z ciałem. W swojej praktyce skupia się szczególnie na obszarze mięśni dna miednicy.

Uważa, że im więcej wiemy o swoim ciele, tym lepiej się w nim czujemy, dlatego, oprócz pracy w gabinecie z pacjentkami, prowadzi warsztaty edukacyjne, na których próbuje przełamywać tabu związane z cielesnością i pokazać ile korzyści przynosi kontakt z własnym ciałem.

Autorka ebooka o profilaktyce zdrowia intymnego kobiet.

Jogę wykorzystuje w swojej pracy, jako metodę terapii mięśni dna miednicy oraz dla samej siebie, jako element relaksu, dbania o swój dobrostan i obcowania z własnym ciałem.

 

Martyna Klimaszewska

Studentka fizjoterapii, instruktorka metody Pilates i miłośniczka aktywnego trybu życia. Kwalifikacje zdobyła w szkole Raela Isacowitza BASI Pilates. „Pilates otworzył przede mną nieodkryte wcześniej możliwości ciała i umysłu, stał się drogą do lepszego poznania i świadomego korzystania z własnego ciała a co za tym idzie, lepszej jakości życia. Zajęcia, które prowadzę to ćwiczenia Pilates przeplatane z ćwiczeniami korekcyjnymi, relaksacją oraz pracą z oddechem. Staram się do każdej osoby podejść w sposób indywidualny, tak, aby każdy mógł wynieść z zajęć jak najwięcej dla siebie! Wzmocnię ciało i ducha! Do zobaczenia na macie.  "The mind, when housed within a healthful body, possesses a glorious sense of power" Josheph Pilates

Marta Nadratowska

Z wykształcenia dietetyk, z zamiłowania joginka. Uwielbiam różnorodność w codziennie podejmowanych aktywnościach. Chodziłam na kettle, jeżdżę codziennie na rowerze, pływam, czasem biegam za psem. :) Regularnie ćwiczę przeponę głośnym śmiechem (moim znakiem rozpoznawczym). Uczę od 2005. Przede wszystkim w stylu vinyasa jogi. Moje zajęcia charakteryzuje płynne przechodzenie z pozycji do pozycji w rytmie energetyzującego bądź uspakajającego oddechu. Nadajemy witalność ciału, wzmacniamy je, staje się silne bądź zupełnie zrelaksowane, w zależności od intensywności sekwencji. Umysł skoncentrowany i spokojny. Zawsze po płynnych, mniej lub bardziej dynamicznych sekwencjach dążymy do wyciszenia, zrelaksowania, co daje poczucie balansu, braku rozdrażnienia a poczucia błogostanu. Zapraszam na jogę z nutka beztroski i nonszalancji. No yoga no fun!

Karolina Eisentraut

Joginka, masażystka, nauczycielka Hatha-Vinyasa Yogi oraz niedoszła tancerka - co przyznaje z uśmiechem, bo zawsze tam, gdzie jedna droga się kończy, nowa się zaczyna. 

Od kiedy pamięta najbardziej kręci ją praca z ciałem i ruch. Studiowała Taniec Współczesny, po czym bez pamięci zakochała się w jodze. Kurs nauczycielski odbyła na Bali, co jednocześnie było pięknym urlopem od życia. Aktualnie jej nową fascynacją jest masaż. Przyznaje, że najchętniej łączy ze sobą w jedno wszystkie te pasje. Kiedy nie jest na macie - pracuje w branży kreatywnej, a samo-dyscyplinę utrzymuje z szacunkiem praktykując Ashtanga jogę.

Karo_om

Iga Kruk-Żurawska

Mam na imię Iga i mam krzywy kręgosłup – mimo to uczę jogi. A może właśnie dlatego?

Na zajęciach staram się pokazywać, jak nawiązać kontakt ze swoim ciałem, jak zbudować z nim więź i zrozumieć jego potrzeby. Uważam, że joga jest dla wszystkich, że może dać dobro każdemu ciału. Dbam o to, by uczestnicy zajęć czuli się bezpiecznie, staram się tworzyć atmosferę pozbawioną oceniania. Sama dzięki jodze zbudowałam silną i pełną miłości więź z moim trudnym ciałem i tym właśnie bardzo chcę dzielić się z innymi – by mogli doświadczyć spokoju bycia w ciele.

Więcej o Idze znajdziesz na jej stronie www.justbreathe.pl.

Marta Szostak

Joga, a w szczególności w nurcie joga asztanga vinyasa, jest moim drogowskazem od kilku lat, źródłem siły i łagodności ale też nauką pokory i ciągłą lekcją akceptacji życia w każdych jego odcieniach.  Ukończyłam kurs nauczycielski Ashtanga Joga i Vinyasa prowadzony przez Basię Lipską, poszerzam wiedzę i umiejętności na warsztatach i zajęciach z różnymi nauczycielami. Miałam przyjemność praktykować pod okiem Sharata Jois’a w Mysore w KPJAIY i to doświadczenie bardzo wpłynęło na moje postrzeganie jogi. Od dzieciństwa lubię ruch, fascynuje mnie szeroko rozumianą pracą z ciałem. Posiadam wieloletnie doświadczenie w sportach i sztukach walki co bezpośrednio wpłynęło na moją jogową ścieżkę. Jestem absolwentką studiów psychologicznych, angażuję się w prace na rzecz praw kobiet, a w wolnym czasie chodzę po lesie, czytam, słucham muzyki i podróżuję.

Kasia Siekierda

Kasia na jogę trafiła szukając relaksu po pracy za biurkiem. Od tego czasu codziennie odkrywa jogę na nowo. Swoim uczniom chce pokazać jak dużo może dać łagodny ruch i pomóc zaprzyjaźnić się z własnym ciałem. Ukończyła kurs nauczycielski u Basi Tworek.

Prowadzi zajęcia w podejściu vinyasa krama i wykorzystuje różne metody pracy z ciałem. 

Supermoce: mama bliźniaczek i spokój, którym emanuje. Więcej o Kasi znajdziesz na jej stronie.

Martyna Wietecha

Geografka i absolutna miłośniczka przyrody. Absolwentka studiów podyplomowych Relaksacja i joga na Wydziale Rehabilitacji warszawskiego AWF. W jodze poszukuje ożywienia ciała i uspokojenia umysłu. Najważniejszy jest dla niej świadomy i swobodny ruch oraz szacunek dla indywidualnych możliwości. Najlepiej opanowaną przez nią asaną jest pies z głową wszędzie, co zawdzięcza swojemu psu Tostowi, który ochoczo towarzyszy jej w codziennej praktyce ;)

Paulina Myśliwiec

Paulina Myśliwiec - ukończyła kurs nauczycielski RYT 200 w nurcie Vinyasa, jednak ukształtowała ją joga Iyengara, dlatego w praktyce i nauczaniu łączy oba te doświadczenia. Lubi Iyengarowską prostotę i precyzję, ale zakochała się w lekkości i kreatywności, jaką daje vinyasa. Ukończyła wiedzę o teatrze i wierzy, że gdyby nie spotkanie z teatrem, jej życie wyglądałoby zupełnie inaczej. To samo myśli o swoim spotkaniu z jogą... Kiedy nie zajmuje się teatrem ani nie spędza czasu na macie, chwyta za aparat. W wolnym czasie uczy się szwedzkiego i włoskiego, kocha podróżować, zwłaszcza tam, gdzie jest zimno, chociaż ostatnio najprzyjemniej eksploruje się jej zakamarki własnej głowy i serca.

Twierdzi, że bez ruchu nie ma życia, a ten ruch to nie zawsze ruch w fizycznym wymiarze. Zwolenniczka holistycznego podejścia do ciała. Miłośniczka naparów ziołowych. W jodze szuka tego, czego danego dnia potrzebuje – spokoju, balansu, wyciszenia, dobrej energii, pobudzenia ciała i… duszy.

Olga Guz

Projektantka z wykształcenia, joginka z potrzeby serca. Zaprzyjaźniona z ruchem - tańczyła, została instruktorką fitness, biegała, aż w końcu trafiła na jogę. Skończyła kurs Ashtanga Vinyasa Yogi u Basi Lipskiej Larsen i Mateusza Dekera, brała udział w warsztatach między innymi z Taylorem Huntem, Lea Perfetti i Tarikiem van Prehnem.

Codzienna praktyka miała być sposobem na relaks i odnalezienie spokoju ale okazała się czymś znacznie większym - drogą do większej samoświadomości. Szlifuje kondycję. Swoim uczniom chce przekazać to, co jej samej daje joga - dyscyplinę, większą koncentrację, elastyczność (ciała i umysłu), a to wszystko bez zbędnego patosu, z dystansem i uśmiechem. Najbardziej cieszy ją, że joga to nie konkurs i rywalizować można tylko ze sobą.

Więcej o Oldze: fb.com/olgguuu

Maja Chwistek

Maja, wychowana w wielkim lesie, mieszkająca w wielkim mieście, zafascynowana naturą i pracą z ciałem. Zajmuje się masażem oraz refleksologią twarzy. Totalnie zakochana w jodze, która daje jej przestrzeń w głowie, obecność w chwili i świadomość oddechu. Od 6 lat praktykuje jogę, głównie odmiany dynamiczne (ashtaga oraz vinyasa). Fascynatka kuchni roślinnej i życia w trybie slow life. Więcej o Mai dowiesz się na jej stronie FB

Marta Karczewska

Reprezentantka sekcji sportowej kultura i sztuka, nauczycielka w nurcie hatha joga. Z natury opór romantyczna - dlatego w praktyce fascynuje ją podejście psychosomatyczne oraz budowanie świadomości własnego ciała i relacji z nim. Na macie ważny jest dla niej balans pomiędzy przedobrzeniem i odpuszczeniem. Z tytułu: kulturoznawca i filmoznawca, z innych uczuć: wspina się, jeździ na rowerze i gotuje współtworząc Urban Dinner. 

Jeśli jesteście złaknieni więcej zajrzyjcie na PrzeDobrze lub tutaj.

Współpracujemy

Marysia Prokop

Maria wychowała się w USA, gdzie miłość do ruchu, sportu i tańca była jej wpajana od dzieciństwa. Sześć lat temu rozpoczęła swoją przygodę z jogą, co całkowicie wywróciło jej życie do góry nogami.

Wychodząc z założenia, że joga to jedność, Maria w swojej praktyce nie potrafi wybrać jednej tradycji tej nauki, dlatego jest otwarta na zgłębianie każdej metody. Od początku jej pierwszych kroków na macie, podąża za różnymi nauczycielami na warsztatach w Polsce i na świecie, by maksymalnie poszerzać swoje jogowe horyzonty.

Nauka świadomego oddechu jest jej największą pasją i pragnie przekazać tę wiedzę jak najszerszemu gronu odbiorców, uświadamiając przy tym, jaki cenny jest to dar i jak potężne narzędzie do pracy, o czym w życiu codziennym często zapominamy.

Michał Moniewski

psycholog, coach, certyfikowany trener MBSR, terapeuta CBT w toku szkolenia w CTPB. Praktyk pracy nad sobą. Wieloletni członek zarządu Polskiego Towarzystwa Mindfulness, współorganizator wizyty Jona Kabat-Zinna w Polsce i konferencji „Buddyzm w Psychoterapii”. W swojej pracy z ludźmi łączy podejście naukowe z dostrzeganiem duchowego aspektu cielesności.

Wiktor Wiluś

Trener akrobatyki, psycholog sportu. W dzieciństwie rodzice wyrzucili go na zajęcia z akrobatyki bo dezelował kanapę. Fascynuje się wieloma dyscyplinami sportu od gimnastyki i akrobatyki, przez koszykówkę, po pływanie. Ukończył Wychowanie Fizyczne na AWF, Szkołę Kaskaderów Filmowych i Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie. Jest instruktorem snowboardu, pływania i gimnastyki korekcyjnej oraz trenerem akrobatyki.

Zajmuje się też psychologią sportu, a przede wszystkim samokontrolą, pracą z celem, relaksacją i treningiem wyobrażeniowym. Zdarza mu się też być kaskaderem.

Jogi uczył się od instruktorów Stanu Skupienia, zaczynając od Basi Tworek. Pracuje z dziećmi i dorosłymi. Jego akceptująca postawa dużo Ci wybaczy, a wiedza, doświadczenie i pozytywna ekspresja pomogą Ci osiągnąć wyzwania.

Irena Melcer

Jestem aktorką, która od zawsze kocha ruch.

Przez wiele lat próbując tańca, jogi, treningu siłowego i pilatesu szukałam swojej przestrzeni ruchowej, którą chciałabym się dzielić z innymi. Uwielbiam Pilates bo daje mi siłę wewnętrzną i zewnętrzną. 

Rodzaj skupienia jakiego wymaga ode mnie trening Pilates pozwala mi na połączenie ciała i myśli - czyli głowy z oddechem.

Do swoich zajęć lubię dodawać elementy relaksacji i medytacji. Czuję, że zbliżanie się do siebie za pomocą samo obserwacji oraz okazywanie sobie wdzięczności jest kluczowe przy treningu który ma nam robić dobrze :)

FreshMail.pl