Zespół

Basia Tworek

Nauczycielka jogi w podejściu vinyasa krama, założycielka Stanu Skupienia. Prowadzi zajęcia jogi na różnych poziomach zaawansowania i warsztaty wyjazdowe. Szkoli przyszłych nauczycieli. Współpracuje z magazynem JOGA i z Ewą Chodakowską – jej misja to zarazić Cię miłością do jogi (najpewniej jej się to uda!) <3 Zanim przyjdziesz do Basi na zajęcia, zajrzyj na jej blog i na kanał YT i uśmiechnij się. She’s a ninja!

Magda Sawicka

Właścicielka i Girlboss Stanu Skupienia. Magda jogę pokochała parę lat temu, kiedy problemy z kręgosłupem kazały jej zrezygnować z tańca współczesnego, któremu poświęciła kilkanaście lat. W jodze fascynuje ją logika ruchu, odkrywanie siły oddechu oraz możliwości i świadomości własnego ciała. Jest zdania, że joga jest dla wszystkich, bez żadnych ograniczeń – każdy ma swoje ciało, wystarczy się w nie wsłuchać, a potem z cierpliwością, luzem i radością cieszyć się jogą i chwilą. 

Zdobyła tytuł instruktora hatha jogi w Szwajcarii, u Sylvain Lonchay, specjalisty od jogi prenatalnej. Obecnie kształci się dodatkowo w tym kierunku. Interesuje się mięśniami dna miednicy – ukończyła kurs Pelvic Floor Safe – i proponuje formę jogi bezpieczną dla tych mięśni.

Zajmuje się również grafiką, którą uwielbia tak samo jak jogę.

Więcej o Magdzie znajdziesz na jej stronie Wdech Wydech

Marcin Bebelski

Fizjoterapeuta i osteopata w jednym.
W pracy z ciałem traktuje człowieka jako całość uwzględniając też aspekty psycho-społeczne i emocjonalne zgłaszanych dolegliwości. Specjalizuje się w terapii czaszkowo-krzyzowej, pracuje z kręgosłupem i stawami obwodowymi, powięziami, mięśniami, tkankami miękkimi oraz z narządami trzewnymi. Jeśli odczuwasz ból, napięcie, zablokowanie, dyskomfort, to terapia Marcina właśnie jest dla Ciebie. Więcej o Marcinie przeczytasz tutaj.

Weronika Strobel

Weronika to nasza cudowna menadżerka – zarządza zapisami, grafikiem oraz całą korespondencją mailową.  Werka odpowie na każde pytanie i doradzi w sprawie zajęć. Wie absolutnie wszystko o zajęciach w Stanie Skupienia, zaopiekuje się każdym oraz podpowie na których zajęciach na ostatnią chwilę znajdziecie miejsce ♥

Jest naszym wspaniałym SUPER-OGARNIACZEM.

Werka po raz pierwszy trafiła do Stanu Skupienia trzy lata temu w poszukiwaniu antidotum na stres. Zakochała się w miejscu od pierwszego wejrzenia. Już rok temu przeszła z maty za stery i z turbo optymizmem i spokojem pomaga Wam znaleźć wymarzone zajęcia. Dba o Stan Skupienia całym sercem!

Uwielbia stać w pozycji drzewa a jej pies uwielbia się po nich wspinać. Wciąż w pogoni za chwilą wytchnienia uczy się celebrować proste życie i codzienność, a najbardziej na świecie kocha lwy!

Zuzia Wolska

Fizjoterapeutka uroginekologiczna, zafascynowana pracą z ciałem. W swojej praktyce skupia się szczególnie na obszarze mięśni dna miednicy.

Uważa, że im więcej wiemy o swoim ciele, tym lepiej się w nim czujemy, dlatego, oprócz pracy w gabinecie z pacjentkami, prowadzi warsztaty edukacyjne, na których próbuje przełamywać tabu związane z cielesnością i pokazać ile korzyści przynosi kontakt z własnym ciałem.

Autorka ebooka o profilaktyce zdrowia intymnego kobiet.

Jogę wykorzystuje w swojej pracy, jako metodę terapii mięśni dna miednicy oraz dla samej siebie, jako element relaksu, dbania o swój dobrostan i obcowania z własnym ciałem.

 

Marta Nadratowska

Z wykształcenia dietetyk, z zamiłowania joginka. Uwielbiam różnorodność w codziennie podejmowanych aktywnościach. Chodziłam na kettle, jeżdżę codziennie na rowerze, pływam, czasem biegam za psem. 🙂 Regularnie ćwiczę przeponę głośnym śmiechem (moim znakiem rozpoznawczym). Uczę od 2005. Przede wszystkim w stylu vinyasa jogi. Moje zajęcia charakteryzuje płynne przechodzenie z pozycji do pozycji w rytmie energetyzującego bądź uspakajającego oddechu. Nadajemy witalność ciału, wzmacniamy je, staje się silne bądź zupełnie zrelaksowane, w zależności od intensywności sekwencji. Umysł skoncentrowany i spokojny. Zawsze po płynnych, mniej lub bardziej dynamicznych sekwencjach dążymy do wyciszenia, zrelaksowania, co daje poczucie balansu, braku rozdrażnienia a poczucia błogostanu. Zapraszam na jogę z nutka beztroski i nonszalancji. No yoga no fun!

Martyna Klimaszewska

Studentka fizjoterapii, instruktorka metody Pilates i miłośniczka aktywnego trybu życia. Kwalifikacje zdobyła w szkole Raela Isacowitza BASI Pilates. „Pilates otworzył przede mną nieodkryte wcześniej możliwości ciała i umysłu, stał się drogą do lepszego poznania i świadomego korzystania z własnego ciała a co za tym idzie, lepszej jakości życia. Zajęcia, które prowadzę to ćwiczenia Pilates przeplatane z ćwiczeniami korekcyjnymi, relaksacją oraz pracą z oddechem. Staram się do każdej osoby podejść w sposób indywidualny, tak, aby każdy mógł wynieść z zajęć jak najwięcej dla siebie! Wzmocnię ciało i ducha! Do zobaczenia na macie.  „The mind, when housed within a healthful body, possesses a glorious sense of power” Josheph Pilates

Wiktor Wiluś

Trener akrobatyki, psycholog sportu. W dzieciństwie rodzice wyrzucili go na zajęcia z akrobatyki bo dezelował kanapę. Fascynuje się wieloma dyscyplinami sportu od gimnastyki i akrobatyki, przez koszykówkę, po pływanie. Ukończył Wychowanie Fizyczne na AWF, Szkołę Kaskaderów Filmowych i Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie. Jest instruktorem snowboardu, pływania i gimnastyki korekcyjnej oraz trenerem akrobatyki.

Zajmuje się też psychologią sportu, a przede wszystkim samokontrolą, pracą z celem, relaksacją i treningiem wyobrażeniowym. Zdarza mu się też być kaskaderem.

Jogi uczył się od instruktorów Stanu Skupienia, zaczynając od Basi Tworek.
Pracuje z dziećmi i dorosłymi. Jego akceptująca postawa dużo Ci wybaczy, a wiedza, doświadczenie i pozytywna ekspresja pomogą Ci osiągnąć wyzwania.

Iga Kruk-Żurawska

Praktykuje ashtanga jogę od 2014 roku. Na początku joga miała być dla niej przede wszystkim remedium na problemy z kręgosłupem, ale szybko stała się czymś więcej. Stawanie na macie traktuje z jednej strony jako czas tylko dla siebie, z drugiej – jako swego rodzaju trening na resztę życia. Dzięki jodze uczy się cierpliwości i spokoju, zyskuje wiarę w swoje możliwości, ale też przekonanie, że należy być dla siebie wyrozumiałym i że czasem trzeba odpuścić. Joga to dla niej przede wszystkim praca nad sobą, wykonywana na bezpiecznym terytorium maty.

Właśnie kończy trening nauczycielski pod okiem Ani Chomczyk (Shanti Yoga Studio w Białymstoku).

Więcej o Idze znajdziesz na jej stronie JustBreathe.

Kasia Siekierda

Kasia na jogę trafiła szukając relaksu po pracy za biurkiem. Od tego czasu codziennie odkrywa jogę na nowo. Swoim uczniom chce pokazać jak dużo może dać łagodny ruch i pomóc zaprzyjaźnić się z własnym ciałem. Ukończyła kurs nauczycielski u Basi Tworek.

Prowadzi zajęcia w podejściu vinyasa krama i wykorzystuje różne metody pracy z ciałem. 

Supermoce: mama bliźniaczek i spokój, którym emanuje. Więcej o Kasi znajdziesz na jej stronie.

Karolina Eisentraut

Uzależniona od praktyki, niedoszła tancerka – co przyznaje z uśmiechem, bo na macie jednak lepiej się spełnia. 

Pracę z ciałem zaczęła eksplorować mając naście lat, skończyła studia o kierunku Taniec Współczesny, finalnie jednak zakochała się w jodze. Kurs nauczycielski Vinyasa-Hatha jogi skończyła na Bali, co było jednocześnie najpiękniejszym urlopem od życia. Na codzień jako ajurwedyjski typ vaty, nie potrafi usiedzieć w miejscu, pewnie dlatego pracuje w branży kreatywnej. Natomiast dla równowagi, za najważniejszą asanę uznaje savasanę. 

Więcej o Karoli znajdziecie na jej stronie Karo_om

Martyna Wietecha

Geografka i absolutna miłośniczka przyrody. Absolwentka studiów podyplomowych Relaksacja i joga na Wydziale Rehabilitacji warszawskiego AWF. W jodze poszukuje ożywienia ciała i uspokojenia umysłu. Najważniejszy jest dla niej świadomy i swobodny ruch oraz szacunek dla indywidualnych możliwości. Najlepiej opanowaną przez nią asaną jest pies z głową wszędzie, co zawdzięcza swojemu psu Tostowi, który ochoczo towarzyszy jej w codziennej praktyce 😉

Olga Guz

Projektantka z wykształcenia, joginka z potrzeby serca. Zaprzyjaźniona z ruchem – tańczyła, została instruktorką fitness, biegała, aż w końcu trafiła na jogę. Skończyła kurs Ashtanga Vinyasa Yogi u Basi Lipskiej Larsen i Mateusza Dekera, brała udział w warsztatach między innymi z Taylorem Huntem, Lea Perfetti i Tarikiem van Prehnem.

Codzienna praktyka miała być sposobem na relaks i odnalezienie spokoju ale okazała się czymś znacznie większym – drogą do większej samoświadomości. Szlifuje kondycję. Swoim uczniom chce przekazać to, co jej samej daje joga – dyscyplinę, większą koncentrację, elastyczność (ciała i umysłu), a to wszystko bez zbędnego patosu, z dystansem i uśmiechem. Najbardziej cieszy ją, że joga to nie konkurs i rywalizować można tylko ze sobą.

Więcej o Oldze: fb.com/olgguuu

Marta Szostak

Joga, a w szczególności w nurcie joga asztanga vinyasa, jest moim drogowskazem od kilku lat, źródłem siły i łagodności ale też nauką pokory i ciągłą lekcją akceptacji życia w każdych jego odcieniach. 
Ukończyłam kurs nauczycielski Ashtanga Joga i Vinyasa prowadzony przez Basię Lipską, poszerzam wiedzę i umiejętności na warsztatach i zajęciach z różnymi nauczycielami. Miałam przyjemność praktykować pod okiem Sharata Jois’a w Mysore w KPJAIY i to doświadczenie bardzo wpłynęło na moje postrzeganie jogi. Od dzieciństwa lubię ruch, fascynuje mnie szeroko rozumianą pracą z ciałem. Posiadam wieloletnie doświadczenie w sportach i sztukach walki co bezpośrednio wpłynęło na moją jogową ścieżkę.
Jestem absolwentką studiów psychologicznych, angażuję się w prace na rzecz praw kobiet, a w wolnym czasie chodzę po lesie, czytam, słucham muzyki i podróżuję.

Maja Chwistek

Maja, wychowana w wielkim lesie, mieszkająca w wielkim mieście, zafascynowana naturą i pracą z ciałem. Zajmuje się masażem oraz refleksologią twarzy. Totalnie zakochana w jodze, która daje jej przestrzeń w głowie, obecność w chwili i świadomość oddechu. Od 6 lat praktykuje jogę, głównie odmiany dynamiczne (ashtaga oraz vinyasa). Fascynatka kuchni roślinnej i życia w trybie slow life. Więcej o Mai dowiesz się na jej stronie FB

Irena Melcer

Jestem aktorką, która od zawsze kocha ruch.

Przez wiele lat próbując tańca, jogi, treningu siłowego i pilatesu szukałam swojej przestrzeni ruchowej, którą chciałabym się dzielić z innymi. Uwielbiam Pilates bo daje mi siłę wewnętrzną i zewnętrzną. 

Rodzaj skupienia jakiego wymaga ode mnie trening Pilates pozwala mi na połączenie ciała i myśli – czyli głowy z oddechem.

Do swoich zajęć lubię dodawać elementy relaksacji i medytacji. Czuję, że zbliżanie się do siebie za pomocą samo obserwacji oraz okazywanie sobie wdzięczności jest kluczowe przy treningu który ma nam robić dobrze 🙂

Marta Karczewska

Reprezentantka sekcji sportowej kultura i sztuka, nauczycielka w nurcie hatha joga. Z natury opór romantyczna – dlatego w praktyce fascynuje ją podejście psychosomatyczne oraz budowanie świadomości własnego ciała i relacji z nim. Na macie ważny jest dla niej balans pomiędzy przedobrzeniem i odpuszczeniem. Z tytułu: kulturoznawca i filmoznawca, z innych uczuć: wspina się, jeździ na rowerze i gotuje współtworząc Urban Dinner. 

Jeśli jesteście złaknieni więcej zajrzyjcie na PrzeDobrze lub tutaj.

Kasia Klimczewska

Rozpoczynając kurs jogi w Indiach planowała zostać nauczycielką dynamicznej Vinyasy, kończąc kurs myślała już tylko o praktykowaniu jogi nidry, jogicznego śnienia wykonywanego w bezruchu. Od tego czasu stara się naprawdę coraz mniej planować, a więcej robić i czuć.

Codziennie stara się budzić radość ducha i znajdować powody by życiem się cieszyć i bawić. Bawi ją też bardzo stanie przy garach, możecie czasem spotkać ja na jogowych wyjazdach właśnie w kuchni, gdzie karmi jedzeniem, rozmową i śmiechem (możecie też zajrzeć na jej blog SoulintheBowl.pl i pogotować coś z jej przepisów, bardzo się ucieszy :)).

Po kilku latach wojaży, nauki i pracy jako nauczyciel jogi w Indiach, Indonezji i Wietnamie wróciła do rodzinnej Warszawy i namawia rozpędzonych znajomych do jogi, medytacji, kręgów i picia kakao. Do tej pory jej ulubioną praktyką jest głęboko relaksująca joga nidra, o której więcej przeczytacie na stronie Kasi – ShenJoy.pl