Yin Joga

dla wszystkich pragnących relaksu
Prowadzący
Paulina Myśliwiec
poniedziałek
Kim jest Paulina?

Spokój na macie – yin joga nazywana jest najspokojniejszym treningiem świata i taki właśnie „trening” będziemy praktykować wspólnie w Stanie Skupienia.

DLA KOGO

Dla wszystkich lubiących spokojną, ale głęboką pracę w asanach. Praktyka tak samo dla początkujących jak i zaawasowanych.

CO DOSTANĘ

Długie trwanie w pozycjach, praca na powięzi, oddech, skupienie, odpuszczenie. „Ciało korzysta z ruchu, umysł korzysta z bezruchu” – jak powiedział Sakyong Mipham, jeden z buddyjskich mnichów. Dlatego nasza wspólna praktyka yin yogi będzie się skupiała na spokojnych i statycznych pozycjach, aby uzyskać równowagę w umyśle.

Główne obszary, na jakich skupia się yin joga to biodra, miednica i dolna część kręgosłupa. Do utrzymania pozycji wykorzystujemy siłę grawitacji oraz ciężar własnego ciała.

A co daje yin yoga? Zwiększa mobilność i zakresy ruchu w stawach, stymuluje układ immunologicznym. Stanowi doskonałe uzupełnienie dynamicznej praktyki poprzez równowagę pomiędzy siłą i elastycznością. Wytwarza wewnętrzne ciepło, które przyda się na jesień i zimę.

 

W PROGRAMIE

  • PRACA Z POWIĘZIAMI –  czyli tkanką łączną otaczającą nasze struktury mięśniowe
  • PRACA Z MIEDNICĄ, BIODRAMI, PLECAMI – czyli masaż dla dolnej części pleców i uwolnienie napięć w miednicy
  • POZYCJE RELAKSACYJNE I REGENERACYJNE – spokojne tempo praktyki
  • PRACA Z ODDECHEM –  kierujemy uwagę na świadomy oddech
  • NAUKA SKUPIENIA I ODPUSZCZANIA   – długotrwałe pozostawanie w jednej pozycji wymaga świadomej pracy z ciałem, ale też umysłem – jest medytacją samą w sobie i nauką odpuszczania

FreshMail.pl
 

Na tej stronie korzystamy z ciasteczek. Pozostając, wyrażasz na to zgodę. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close